Videos

Han umgås med blogg eliten, beter sig som en fjortis trots att han är 18 (lr jag vet inte egentligen) och är en riktig överklass stockholmare. Men jag måste ge honom kredit för att han driver om dt. Hatar att medge dt men.. gillar killen på sett och vis. Han är sig själv, bryr sig inte om vad folk tycker om honom. Men han verkar ju inte så normal.. men vem är dt?




"Rökning kan leda till en långsam och smärtsam död. Det är till och med smärtsamt." ^^


"Jag e hans bästa vän, paow och jag blir jävligt förbannad. Puss." ^^

Kände bara att jag ville lägga ut dt. Fick lite ryck...
Denna kille slår allt dock! Ännu en av Aarons videor han skickat.
My dear Fez:

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0