Jäkla kinesiska kortfilm

Hola amigos

Igår va en kul fredag. Hade idrott och vi spelade dodgeball, vilket va kul. I slutet körde vi killarna mot tjejerna och gissa vilka som blev mosade... dom! *host* Nej men vi loosade baaaaaaad!

På kvällen gick jag och dem som fick gratisbiljetter på stholm filmfestival på bio. Alltså; Jag, Jossi, Aaron och Jonte. Med hade vi oss Sara och Klara. När vi kom dit var vi alla glada, sen blev vi inte insläppta för att alla inte hade "årskort". Så vi fick köpa två kompis kort. Efter det blev vi än en gång inte insläppta för att de skulle visa "förfilmen" först. Så ingen fick komma in då. Så ofc blev vi VÄLDIGT irriterade.. Lr jag blev framförallt VÄLDIGT irriterad.. Hatade personalen också som lät som värsta psykologerna när de sa "tyväääär så får vi inte släppa iiiiiiin folk uuuuunder fööörfilmen, niiii måste vääänta tills den är klaaar". Så ja.. jag blev lite arg. Så vi fick sitta på golvet och vänta i en halvtimma. Vi hade ganska kul ändå, där på golvet skrattandes. Dt roligaste va när Klara sa till ngra som gick utanför och kollade in: "Ni har inget problem, ni behöver inte sitta och vänta på en jävla förfilm" sa hon  med sin göteborgska .. Hoho, mkt roligt...

Idag blire filmkväll med folk från skolan. Vi blir väldigt många, typ 11 st i mitt lilla *host* hus. Kommer bli mkt mysigt..

Nu ska jag duscha så jag känner mig fräsh till ikväll...
See yah!
P.S. Ta mitt quiz på fejjan ^^
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0