Damn shes a sexy bitch..

Hello everybaady

Sitter här med en kopp te och myser lite..(gay jag vet).. Ska egentligen plugga, men ja jag vet inte riktigt.. är inte plugghumör(är man någonsin dt).. jag har iofs börjat lite på en uppgift.. men jag får fortsätta imorrn.. Fan va dålig jag har börjat bli på att plugga, har aldrig orken liksom. Tror iofs inte att jag e den enda, så ni förstår nog vad jag menar.. ^^

Idag började jag 12.20 och slutade 15.. Sweet! Två lektioner, sen slut. Najs bajs.. Efter skolan drog jag, Engla, Aaron och halo till stan och först hämtade ut biljetter till englas mamma, sen mötte vi upp lite fler folk från skolan. Efter det gick alla och åt på donken eftersom ingen hade ätit lunch, så vi höll på att dö av hunger. Nej men seriöst, höll nästan på att svimma av att jag var så hungrig. Så donken var det självklara valet. Efter det gick vi runt lite, sen mötte jag upp eve. Vi gick först och åt ännu en gång på la donken (hon åt mat och jag glass), sen gick vi till gina. Lämnade tillbaka min gråa tjocktröja som jag köpte för ngn vecka sedan (ändrade min åsikt om den, den va inte så snygg längre^^), sen så köpte jag två vanliga långa linnen. Ett vitt och ett blått.


Fick tillbaka mitt älskade smink idag, är lycklig ^^ (nej jag kan inte vara seriös på bilderna jag tar)

Ska nog snart dra mig till sängs, känner mig lite pömsig ^^ Ska kanske kolla på ett avsnitt på mitt älskade 90210, men efter dt direkt till sängs.

See yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0