Efter ett års väntan

OH SWEET MOTHER OF JESUS VA BRA NEW MOON VA!
Kom precis hem efter att ha varit i Kista och sett New Moon... OH MY LORD säger jag bara. Hade verkligen intalat mig själv att inte ha för höga förväntningar på filmen. Men dt behövdes inte säger jag bara. Den levde såååå upp till alla förväntningar jag haft.
Det va ju ett tag sedan jag läste boken, men av det jag kommer ihåg så hade filmen med allt det som va viktigt. Det som jag gillade var att de visade mycket mer känslor. Alltså Bella och Edward. De var inte lika stela som i Twilight. De kysstes mycket mer också, vilket va bra xD Man vill ju att dt ska vara som i böckerna, och då är de ju verkligen, veeeeeerkligen kära. Och dt visades mycket mer nu.
It brakes my heart to say this but.. Edward va inte lika snygg den här gången. Men de hade verkligen inte gjort honom snygg. De hade inte gjort ngn vampyr snygg. De såg helt annorlunda ut. På ett negativs sett, enlige mig. Men OFC va han snygg. Im still on team Edward.
Förstår inte riktigt va ressesenterna tänkte när de skrev dåligt om den. Men de har tydligen inte läst böckerna.
Efter ett års väntan på filmen så vare totaly worth it! Eclipse.. ta inte ett år på dig att komma ut på bio! Snälla! ^^

Oh my loveones..
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0