...

Hellu

Idag har varit en ganska jobbig men kort dag i skolan. Har ju varit halvt sjuk så dt var den jobbiga delen. Hade sjukt ont i halsen på förmiddagen, verkligen inte kul, sen på eftermiddagen blev dt bättre. Men då började dock mina 20 minuters perioder med svettningar. Hade både min och aarons halsduk på mig så efter ett tag blev jag riktigt varm.. och då menar jag riktigt varm. Var varm i typ 20 min, sen blev jag kall och fick ont i halsen, så jag satte på mig halsdukarna igen.. 20 min senare blev jag hott hott hott, så tog av mig halsdukarna och so on. Dt höll på ända tills jag gick hem och håller på fortfarande. NOT COOL.

Idag ska jag vara fackelbärare till stockholm filmfestival. ^^ Kom två personer till skolan för ngra dagar sedan och frågade om vi ville vara dt, så ofc ville vi vara dt. Så nu ska jag och ngra fler stå och hålla en fackla ute.. i typ en timme... i kylan... Tur att jag har långkallingar på mig då :D No way att jag skulle stå ute i kylan utan dem..

Nu måste jag dra! see yah!

Pawlina, hade ingen annan bild att lägga ut just nu

see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0