Fiasko

Det ordet beskriver gårdagskvällen.. Dt slutade riktigt illa faktiskt.. Var ju som sagt på halloween festen elevrådet hade fixat.. Det var en riktigt dålig idé att man fick ta med sig 3 kompisar, elller att man fick ta med sig kompisar överhuvud taget. VERKLIGEN en dålig idé... Bord togs sönder, dörrar togs sönder, folk smugglade in sprit även när man inte fick ta med sig dt in (vilket ingen visste iofs, alltså att man inte fick dricka..) osv osv. Verkligen ett fiasko.. För alltså.. om dt bara var IKGare som fick komma och allt dt där skulle hända så skulle man ju ändå veta att dt var ngn inom skolan som gjort alla sakerna. Men dt var tydligen kompisar till en kille i tvåan som hade gjort sönder en dörr..lr vad dt var. Sen vare tydligen folk som hade tagit med sig dricka in och suttit och druckit dt på toaletten.. jag menar.. hallå? Smart? Nej.. Tillslut fick ägaren och elevrådet nog så de sa att alla skulle gå hem. Efter det blev det kaaaaaaaos.. Då skulle de 200 (lr nåt) som var där ha tillbaka sina jackor och väskor som var i en liten garderob.. åh herregud säger jag bara.. Jag kanske var där i 3 timmar, 2 timmar stog vi och väntade på våra saker.. åh herregud.. ALLA var arga och irriterade, så ALLA skrek på ALLA.. åh herregud..
Tycker verkligen synd om elevrådet som har kämpat så himla länge med festen, så blev det total fiasko..

Är bara tvungen att lägga in låten de började sjunga på i bussen från festen till brommaplan. En klockren låt att börja sjunga efter en sånhär sak..



Nu ska jag duscha, sen bar dt av till magnussons och min pluttis natte.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Karolina

Haha jag vet och den fick mig att lee direkt! Och ja men ingen ville lyssna på mig när jag sa att det borde bara vara Ikg are som borde komma... aja once in a life time som det heter... <333

2009-11-07 @ 14:57:29
URL: http://karolliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0