GRATTIS

Hola amigos,

Idag har varit en rätt så lugn och ohändelserik dag (men vilka dagar är inte dt liksom). Hade bl.a. spanska som var rätt så okej, förutom att jag typ aldrig kommer kunna använda min spanska... har ju fan guldfiskminne. Kommer inte ihåg ngnting, när vi hade komunikationspass idag så gick dt piss.. Not good, not good...
Men en kul sak som hände idag var efter skolan, i skolan. Vi var ngra som satt kvar och bara satt och pratade, bl.a. om drömmar.. Den som hade de mest konstiga drömmarna var lätt Christian.. han drömmer om att han och hans brosha går runt och dödar folk. INTE NORMALT. Men men iaf, dt var först jag, han och sofie som satt och snackade. Sen kom dt fler och på ngt sett kom vi in på blondinhistorier. Vi kunde ngra, men såklart fick vi ett ryck och gick upp till datorerna för att kolla på fler där. Så där uppe satt vi i typ en halvtimma och skrattade, skrattade och skrattade. Mest åt blondinskämt men också "alla barnen" och norgeskämt. Skti kul.

Måste bara säga att min bok som jag läser nu är skit bra! Läser The Host som var väldgt seg ibörjan men nu är den verkligen bra! Och VÄLDIGT spännande! Vill inte sluta läsa...

Idag fyller min andra kära lilla flicka English år! Tyvär var hon hemma och var sjuk, stackarn! Men vi ska fira dem lite på lördag, så dt blir myspys.

GRATTIS MY LITTLE ENGLISH! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0