Hello

Jag har bara klagat och klagat de senaste dagarna om hur dåligt jag mår.. och nu kommer faktiskt lite mer. AAAAAAAAAAJJJJJJJJJ. Mitt huvud, min nacke (sov på högersidan hela natten så har skit ont i nacke, rygg och axel), haaaals (!!!!!), arm (ännu mer än igår) och har ällmänt ont i hela kroppen + en aning feber.

Det är värst på mornarna, sen på dagen känner man sig bra.. men sen på kvällen kommer det tillbaka igen. Nu känns vaccinet inte värt dt man känner nu, men tänk ifall jag skule få influensan.. tänk hur SJUK jag skulle bli då. Vill inte ens tänka tanken.

Men men, skulle verkligen behöva plugga nu. Men efter jag har skrivit inlägget så ska jag gå och lägga mig.. och soooova. Vill till sängen.. SOOO BAD.

Ja men nu ska jag faktiskt gå och sova.. See yah later

Såhär känner jag mig just nu..

xoxo

Kommentarer
Postat av: Engla

hoppas du blir bättre snart gmn! <3



btw...haha jag dör vilken rolig bild! xD

2009-11-15 @ 19:43:04
URL: http://ulfsparres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0