Last Night

Hola amigos!

Ayer fue muy divertido. Tror dt va rätt iallafall (=igår var dt mycket roligt). Vi gjorde mkt skojjigt. Som t.ex. spelade Mariokart (?), lagade pizza, åt pizza, kollade på tre filmer och lekte. Somnade typ 6 och vaknade 12. SÅ fick inte riktigt en så lång natts sömn, men what ewwah, är inte så trött nu. Dt som lätt va roligast under hela kvällen var ibörjan när Anna spelade Mariokart... Önskar att jag kan lägga ut videon jag spelade in på henne.. Men har ingen aning hur man gör dt ^^ Dt var lite roligt.. Hon skrek på ALLT och ALLA, ALLA gjorde ngt fel. Så ALLA fick en utskällning, medan hon spelade... Mkt roligt.. ^^

Tog tyvär inga bilder igår, men nicole och Engla gjorde dt, så de bilderna kommer kanske snart.

Ska renskriva mitt reportage snart. Vill bli klar med ngt innan deadline engs skull.. Vore NAJS.. bajs...

MIN DATOR CPAR SIG. HATE IT.

Snart One Three Hill! Yey!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0