Mj

Hola amigos y amigas

Igår blev inte så dålig trotts allt.. Eve kom runt halv 12, hon hade varit på en fest som tydligen inte varit rolig. Så hon kom till mig.. och åt upp all min mat... hehe nej dåå, men hon åt upp allt chips OCH drack upp min fanta (med hjälp från mig då^^).. Vi kollade på He's not that into you, Igeeen. Den är sååååå bra! Sen runt 3 skulle hon gå, för hon skulle sova hos en annan kompis (hon hade alla sina grejer där). Så jag följde henne till station, hon gick till kompisen... men hon hade somnat(!?!?!) så eve fick komma tillbaka till mig igen..

JUSTE! Jag berättade aldrig att jag var och såg på This is it. Ni vet Michael Jacksons konsert film.. Den var faktiskt riktigt bra.. Men man fick värsta dåliga känslan efteråt, för dt var så himla mäktigt bara på repitionerna.. tänk hur dt skulle vara på konserterna... VFR DOG DU MJ?!?!? It breakes my heart to know that he's dead. Fan va han skulle bli populär igen om han skulle göra de där 50 konserterna lr vad dt var.. Rekomenderar er att se den.. men man kan ju också vänta tills den kommer ut på dvd i typ december, för det är inte suuuuuuuper viktigt att se den på bio, men man fick ju såklart en häftigare känsla då..

Looove youuuu!
Iallafall, nu måste jag plugga!!! So don't distract me!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0