Nedräkning: 2 dagar kvar!!!!

Hola amigos!

Har precis läst klart tidningarna klick och aftonbladet. Var tvungen att köpa dem eftersom dt var New Moon special ^^ SKA SEEEEEE DEN PÅ SÖNDAAAAAAG! TVÅ DAGAR! YEY! ME LÄNGTING!

Åh vad jag längtar, men man får ju inte ha för höga förhoppningar på den och efter vad man läst i tidningen om den så är den inte så bra.. Men vi får se.. Man kan ju alltid hoppas.

Idag har det varit en rätt så slapp fredag. Gick bara på två och en halv lektion eftersom Jag, Engla, Sara och Jossi hade bestämt en intervju med en scientolog. Vi har en religions uppgift om att skriva om ett samfund (religion) så så skriver vi om scientologin. En väldigt skum religion faktiskt... Men iaf, intervjun var intressant.. Enligt mig pratade hon bullshit, men såklart fanns dt ju saker som hon sa som var logiska. Men scientologi.. INGET FÖR MIG.

Idag vare dags för "resten av skolan" att ta svinsprutan.. Många skröt om att de kände sig bra direkt efter de tagit den.. Men sen kom dt förstår ni.. Typ 1 timme efter började majoriteten må illa... Förstår ju dem, men TVI PÅ ER! Nu äre eran tur ;D Hehe nej ska inte vara elak men.. hoho! 

Idag ska jag vara hemma och fira min kära far. Han fyllde år i tisdags men har varit borta hela veckan i Kina så vi firar honom nu. Vi ska kolla lite film och så, måste plugga också så dt blir en hemma kväll. Imorrn däremot blire utekväll med tjejerna tror jag. FETT KUUUL! Länge sen, miss u guys!

Men men, nu blire mors underbara mat. xD
See yah!

Tillägnar en bild till mina underbart vackra vänner Anna och Malin som lekte med min webbcam i onsdags.. kommer fler bilder från dt ska ni se.. ;D
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0