River flows in you

Hej

Okej, nu äre så att jag är bajshungrig. Håller på att dö!!!!!
(jag vet, intresseklubben antecknar, men ville bara säga dt)

Just nu försöker jag plugga lite smått sådär.. Men jag vet att jag inte kan jobba om jag är hungrig. Så jag vänta hellre tills efter maten. Dagens plugg blir: Engelska. Me no like it. Istället sitter jag och lyssnar på River flows in you. En låt min kära vän Sofie älskar. Det finns två personer som kan spela den i min skola. Och varje gång de gör de, blir folk som förtrollade.. de står helt stilla och bara lyssnar.. Verkligen vackert! VILL OCKSÅ KUNNA SPELA! ^^ Är tyvär för okordinerad för dt...


Nu luktar det mat! See yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0