She's the man

Hellu

Nu börjar dt komma tillbaka igen :/ Dt onda. Har sjukt ont i halsmandlarna, i huvet lite då och då och ont i öronen.. Jag menar, öronen? hur? vfr? wtf? Får se hur jag mår imorrn...

Har precis kollat på två filmer: Natt på museet 2 och She's the man. Första gången jag såg natt på museet 2 men absolut inte första gången för den andra. Natt på museet var faktiskt skit bra, väldigt rolig film där! Och She's the man, mm mm mmmmm! Behöver jag säga mer? Jag menar.. Channing Tatum? Hallå? Typ en av världens hetaste och snyggaste! Men iallafall, filmen äger ju också så jag behöver inte säga ngt mer. Channing.. åh, will u marry me? Seriosly?


Jag menar.. hallå? asså..hallå? finns han på riktigt? jag..? tjejer? behöver jag säga ngt?

Ska nog lägga mig nu. VILL BLI BÄTTRE, tack!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0