Svimning på g

Hellu

Sorry att jag inte har skrivit på ett tag, men har varken haft tid lr orkat (ofc pga alla läxor -.-).

Iallafall, det har knappt hänt ngt de senaste dagarna, så jag har inte missat att skriva om ngt speciellt.

Men idag iallafall, då tog jag svinissprutan.. Hatar fredag den 13 alltså, visste att ngt dåligt skulle hända mig idag. JAg hatar verkligen nålar och allt som överhuvudtaget skapar smärta, så OFC var jag riktigt nervös innan jag skulle ta den. Så när jag satt där bara ngra sekunder innan jag skulle ta den fick jag verkligen panik, visade dt inte så mkt utåt, men innuti hade jag verkligen en riktig dålig känsla över dt hela.. Själva sticket gjorde inte så ont, vilket var tur. Men kanske 3 minuter senare kände jag hur jag började må illa, känndes som om jag skulle spy, sen appropå dt började dt svartna för ögonen. Min mentor som var i samma rum märkte dt och ropade snabbt dit sjuksyrran som sa att jag skulle lägga mig ner där jag var. Så jag gjorde dt och låg där i kanske 5 min, fick lite vatten och sådär. Sen mådde jag lite bättre, men syrran sa ändå att jag skulle gå och vila i hennes vilorum. Så gjorde dt. Nu är allt bättre, men har fortfarande ont i huvud och är riktigt öm i hela armen.

3-5% av alla som tar sprutan får sånna här direkta biverkningar, så jag vill verkligen inte skrämma iväg er som inte tagit men ska ta. Dt var bara jag och en till kille som mådde illa efter sprutan, de andra 48 gjorde inte dt... Känner mig väldigt mesig pga dt ^^ men vad ska man göra om man  är en pussy? ;p

Ikväll vill jag verkligen inte göra ett piss. Vill ligga hemma och kolla på ngn film lr så, bara ta dt lugnt helt enkelt. Så kanske bloggar mer ikväll, får se..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0