Tajtisar

Hellu

Idag kände jag mig lite crazy så jag hade på mig tajta byxor.. Kanske fjärde gången på 6 månader lr nåt... Dt låter konstigt men tror att dt e så.. Iallafall.. Dt var INTE trevligt! H.A.T.A.R. verkligen att ha ngt tajt på benen. Man känner sig så naken.. Förstår inte hur man kan ha dt varje dag ^^ Men dt är ju iofs snyggt på ALLA andra förutom mig så jag ska ju egentligen inte säga ngt. För hatar verkligen mina ben.. dom e så långa och spinkiga och äckliga hel enkelt.. äkta chicken legs! me NO like. Det roliga var att, eftersom jag aldrig har på mig dt, så kommenterade ALLA byxorna. Dt första folk sa till mig va: "Hej.. OOOJJ, du har tajta jeans på dig idag!" Vissa sa inte ens hej först. Skummt.. men nu vet jag iallafall, dt där kommer inte upprepas.. på ett bra tag iallafall.

Till lite mer seriösa saker.. Jag har INGEN aning om hur dt kommer gå i skolan för mig. Ligger långt efter i ngra ämnen eftersom jag har glömt att lämna in uppgifter o.s.v. Som t.ex. i spanska. Där hade jag som mål att få G (eftersom jag inte har världens bästa språk hjärna) och när jag kollade på lärarens kommentar idag så stog dt att jag hade AMBER = Inte så troligt att jag når up till dt betyget.. Jag menar, hallåå? SÅ dålig i spanska är jag väl inte. Men jag har ju iofs ganska mycket jag måste lämna in.. så måste verkligen skärpa mig i spanska!

Men men, funtar faktiskt på att lägga mig nu. Känner att jag behöver en lång natts sömn. Ja, ska nog göra dt faktiskt.. NATTI NATTI..

IMORRN KOMMER nya 90210 avsnittet ut! Yey!

Me liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0