Tempelriddaren

Hellu

Idag var jag hemma från skolan. Vaknade upp och kunde knappt svälja, så jag kände verkligen att jag inte kunde gå till skolan. Mina halsmandlar var lika stora som två äpplen och dt gjorde sjuhelvetes ont också.. Inte kul. Har typ knarkat halstabletter och te idag, så nu känns dt lite bättre. Men dt lurar en alltså. Efter man druckit en kopp te så gör dt inte alls ont i halsen, men typ en timme senare kommer det onda krypande igen. Så man vet inte egentligen. Känner nu att dt kommer igen. Men mamma har köpt bra halstabletter tydligen och hon kommer hem snart så dt är bara att vänta.

Idag har jag sett Arn 1 och 2. Ettan gick på tv imorse sen så kunde jag ju inte inte se tvåan så jag var snabb med att ladda ner den (men nedladdningen tog ju inte 5 minuter om man säger så, mer typ 3 timmar). Har inte velat se filmerna innan, gillar inte svenska filmer. Trodde jag inte skulle gilla den första heller. Men ja, jag såg ju den andra också så man kan ju gissa hur jag tyckte om den. De var faktiskt bra, men jag tycker dt var ett dåligt slut. Ett olyckligt slut. Vill inte förstöra för er som inte sett dem och vill göra dt. Men prinsen dog i slutet om man säger så. Vilket är ett dåligt slut enligt mig.

Ska försöka plugga nu, så see yah! (sorry för dt tråkigt inlägget utan bilder och så, men orkar verkligen inte (a))
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0