That's what you get when you let your heart out

Hellu

Idag har varit en trög dag. Men ändå har den gått skit snabbt. Med trög menar jag med att vi har börjat på ett projekt, som jag faktiskt inte har intresse för överhuvudtaget. Vi ska skapa politiska partier och allt som hör meed dt.. Jag menar.. suuuuck! Me no like it. Min grupp är bra, med ngra undantag... Dt skulle lätta med en person som faktiskt är intresserad av politik. Vilket dt känns som om ingen i min grupp riktigt är. Så vårat parti kommer nog bli ganska flummigt. Men men vad ska vi göra.. dt kommer stå ut iallafall.. Men kan man bli mer irriterad på en person? Jag tror inte dt.. Hoppas verkligen personen som gjort saken jag är irriterad för förstår att dt inte är okej och att han/hon tänker efter innan han/hon säger ngt nästa gång...

Nu ska jag kolla på The Hills= Heidis Bröllop... muy interesante!

Jag är såååååååååå avundsjuk på alla de som ska på paramore ikväll! Vill ocksåååååååå! Dom ska verkligen berätta allt om dt imorrn!!!!! Åh, vill också. -.-

Ignorance

Misery Business

That's what you get

Bästa låtarna med Paramore.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0