Today

Hola

Skrev ett inlägg tidigare idag, som var ganska klart men råkade trycka på ngn knapp så dt försvann.. Så orkade inte skriva ett nytt ^^ Gav upp helt enkelt.

Men ville bara uppdatera lite hur jag mår. För just nu mår jag faktiskt helt okej. Men får se lite senare, för tog 2 ipren "imorse" som kanske gör att jag mår bra nu.. men vi får se helt enkelt. För imorse.. herregud.. ska inte ens börja prata om hur jag mådde då.. Dt var inte bra helt enkelt. Men jag somnade om efter att jag tagit de där iprenen så, tror dt är en väldigt bra medicin. Sova + Ipren.

Iallafall, ikväll ska jag inte göra ngt. Hade planerat med massa från skolan att vi skulle ha filmkväll. Men vill bli helt bra först innan jag gör ngt sånt, även ifall dt inte är så fartfyllt.

Dt som är lite tråkigt är att dt är ganska många från skolan som tog sprutan som mår dåligt idag. Och som framförallt blev sjuka igår. Antar att allas kroppar reagear olika. Jag fick mina biverkningar direkt, och mår inte så dåligt idag. Medan andra mådde bra efter de tagit sprutan, men började må dåligt ngra timmar efter. Tycker verkligen synd om Kim och Payal som inte verkar må bra idag. De mådde inge bra igår iallafall.. Hoppas ni blir bättre!

Mamma åkte precis för att hyra film. Så dt blir en filmkväll ändå, men med la familia. Nice bajs.

Låt som spelas nu: The botten is nådd- Timbuktu

xoxo



Kommentarer
Postat av: Kim

tack gumman! just nu så känns det inget vidare asså, men det är bättre än va det var i fredags och igår. det är så jävla jobbigt på nätterna framför allt, man kan bara sova på höger sida och så vaknar man bara för om man rör på armen lite så får man pissont, plus att jag får världens huvudverk under nätterna så då vaknar man av det också. tror du att du kommer till skolan imorn? Hoppas du mår hyffat bra tills dess i alla fall.



Kraam Kim <3<3<3<3

2009-11-15 @ 15:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0