"Vad fan håller du på med?"

Kom på ännu en rolig sak som hände mig, detta för ngra veckor sen.

Jag sitter i köket och äter min Ben and Jerry's glass när mamma kommer in:
"Kan jag få smaka på din glass och se om den är så god som du säger att den är?" *Hon går och hämtar en sked utan att ha fått ngt svar* 
"Ja, dt kan du väl" säger jag
"Tack" *Hon tar en bit glass(lr hur man säger), för skeden mot munnen, börjar blåsa på glassen, som om den var varm. Jag ser vad hon gör, så jag bara sitter och stirrar på henne med ett leende på läpparna. Hon märker vad hon håller på med, kollar på mig, sen börjar asgarva.*
"Haha, vad var det där då? Var det för varmt?" *Jag bara skrattar åt henne*
"Säg inte dt här till pappa!" säger hon och så sitter vi och typ skrattar i 10 min åt henne.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0