Vad ska jag göra nu tror ni?

plugga plugga plugga plugga plugga plugga plugga plugga plugga plugga plugga plugga plugga plugga plugga plugga plugga plugga plugga plugga plugga plugga plugga plugga plugga plugga plugga plugga plugga plugga

Juste, roligaste idag:
Jag: Men hallå jag bor inte i skåne? Jag bor norr om sthlm inte söder!
*Lite allmänt prat om dt med Engla och Aaron*
Aaron: Jag som trodde att skåne låg uppåt
*gaaaaap skraaaaattt*
Aaron: Men vafan, ligger inte göteborg längst ner?
*ännu mer skratt, jag tar fram en tidning och visar kartan på baksidan. Visar vem som är bäst på geografi genom att lära honom om vart allt ligger, med hjälp från engla ^^*
Jag: nemen lilla du (skratt).. vänta... var ligger danmark aaron?"
*tystnad*
Jag: aaron.. var ligger danmark?
*tystnad*
Jag: seriöst aaron var ligger danmark? uppanför lr nedanför sverige?
*engla håller på att kissa på sig av skratt just nu*
Aaron: JA men dt finns väll ingenting över sverige"
Jag: Braaaa aaron!

Sen så fortsatte dt där med norge, finland och nu är lilla wu en mycket mer allmänbildad liten kines ;D 
Hehe nej men du e såååå söööt lilla arre barre <3

nu ska jag..? va? PLUUUGGGGGAAAAA!
xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0