Wohoo

Holaaaa

Är ÄNTLIGEN klar med miljö och person gestaltningen! Är fan stolt över mig själv. ^^ Fjuuuh, säger jag bara! Nu e dt gjort, då e dt bara att börja med nästa då.. näää skojja, ofta jag skulle börja plugga med ngt nu? Nu ere sängdags för lilla Bullen. Dt e ju en dag imorrn också.

Jag e konstig, tror jag. Sitter och kollar på en video jag och eve spelade in till skolan innan sommarn, och skrattar åt mig själv... Sitter helt seriöst och spolar fram och tillbaka för att kolla på samma klipp om och om igen, bara för att jag tycker dt e så kul.. Är jag normal? Nä, tror inte dt va? Men dt e faktiskt väldigt roligt... ^^ Mobba mig inte!

Nej men nu ska jag göra mig iordning och gå och lägga mig, SKÖÖÖNT! Så bye bye!


Skrev persongestaltning om brittan. Väldigt enkelt eftersom man vet så mkt om henne, pga alla tidningar och så. Men gillar faktiskt henne, och har alltid gjort så man kunde ju lite annat än från tidningarna ^^

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0