Baaaack

Hallooo

Sorry för den sjuuuuuuukt dåliga uppdateringen de senaste dagarna. Men jag har verkligen haft för mkt att göra. Suttit och pluggat varenda jä**la kväll. Men nu äre HÖSTLOV! FAAAAAN VA SKÖÖÖNT! Kommer parta heeela fucking lovet... Hehe, nejdå. Kommer ta dt lught.. host..

Det enda jag har planerat är på tisdag. Då ska jag och ngra från skolan åka till antagligen gärdet och typ spela fotboll och säga hejdå till Erik som åker tillbaka till USA på onsdag.. En kort vistelse här, men dt var kul så länge dt varade.. Får vi hoppas.

Snart ska jag börja göra mig iordning för att åka till Sara i bandhagen. Där ska vi vara i lokalen hennes förening har och typ kolla film. Vet inte riktigt om jag drar vidare senare, men vi får se...

Nu när jag har tid ska jag försöka uppdatera så mkt som möjligt. Promise!

Haré!
xoxo


Kommentarer
Postat av: Karolina

EMILIE! Kan du höra av dig till mig när ni ska ses och vara med erik. Jag fick veta IDAG att han slutat :O Så man vill ju också ha en chans att säga hej då...



PUSS <3

2009-10-23 @ 22:49:41
URL: http://karolliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0