Iskrig

Hellu

Home now... Idag i skolan har det varit helt okej.. Lite segt, kändes som om dagen aldrig skulle ta slut. Men dt gjorde den som tur va.. ^^ Den sista typ timmen, då vi hade work shop, så hade vi en liten masage studio nere i ett klassrum. Sofie, som har en pappa som är massör, fick agera massör till inte bara mig men typ 3 andra. Skit skönt... Men fan va ont dt gjorde! Var hård (stel) som en, jag vet inte vad.. Så det gjorde rätt så ont om man säger så..

Efter skolan drog ett gäng till donken som, tyvär, ligger precis vid våran skola(tyvär för att vi troligtvis kommer bli värsta tjockisarna ^^).. Men iallafall, där hade vi iskrig.. Ni vet den där väldigt roliga leken då man stoppar in isbitar under/i varandras kläder.. Väldigt kul att göra på ngn annan.. men inte lika kul när man får TRE stycken intryckta under ens linne.. Har INGEN aning om vem som fick det.. ABSOLUT INTE jag! Och ABSOLUT INTE av en miss MILLAN! Abslout inte.. nej då..

Gjorde inbakade flätor på syster idag.. De blev inte så himla vackra, för stora.. Nästa gång ska jag göra dem lite mindre..

Resultat

Så, nu ska jag äta lite food x)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0