Fame! Im gonna live forever..

Helluuuu

AAAAAj! Det gör ont i heeelaaa kroppen.. Okej, kanske bara i HELA BENEN, men ni som sprungit 7.5 km förstår nog vad jag menar.

Igår som sagt sprang jag och resten av skolan IKG Run= 7.5 km. Jag är VÄLLDIGT stolt över mig själv för att jag orkade springa så mycket som jag gjorde. För har ju faktiskt inte tränat på huuuuuuuur länge som helst. Är glad att jag kom in under 1 timme, vilket dt inte var sååå himla många som gjorde. Och att jag kom in samtidig som miss Anna och Malin som spelar fotboll typ varje dag.. Men de sa att de inte tog i för fullt.. Men dt tror inte jag på (som tog i för fullt och inte vill se ut som en mes). Men undra på om dt var värt dt alltså.. Är ju fullkomligt död idag: varje gång jag ska sätta mig ner så ger jag ifrån mig ett väldigt vackert skrik. Mycket vackert...

Igår var jag och såg på bio med ngra från skolan. Skulle ha åkt på ngt med familjen, men dt blev inte av. Såg filmen FAME. Fan vilken bra film! Älskade den. Jag och Nicole satt och typ pratade, kommenterade, sjöng, klappade händerna, dansade o.s.v. genom hela filmen. En riktigt härlig film som jag rekomenderar alla att se.


Trailern till filmen.

Idag blire filmis med the oldies, vet inte riktigt vilka vi hunnut säga till. men om vi inte hunnit bjuda dig som vet att du tillhör the girls, just text me. ;) Saknat alla, så det ska bli awsome! att träffas ikväll.

xoxo

Kommentarer
Postat av: ...

Själv så sprang man på 55 min och hade ett genomsnitt på drygt 8km/h, och jag har aldrig hållit på med någon sport överhuvudtaget, och jag skulle ha orkat mer än de där 7,5 km.

2009-10-10 @ 12:45:51
URL: http://www.lonewanderer.egetforum.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0