At snuskan

Hellu

Nu är jag äntligen hemma. Har varit hemma hos tess tills nu och hjälp henne städa och tvätta lite saker som en viss person bläade ner.

Iallafall, igår var faktiskt en riktig rolig kväll. Det var jag, tess, eve,  stina, malin, karro, nisse och henning. Alltså inte hela men nästan hela gänget från vittra. Vi hade väldigt kul med myyycket musik, myyycket pratande, dansande, vattenpipa och muy mas (mycket mer). En sak som jag blev vääääldigt stol över mig själv var att jag lyckades göra rökringar med vattenpipan. Gjorde inte så många, men jag och henning försökte lära oss hur man verkligen gjorde. Henning kom på själva tekniken, såjag satt i kanske i 45 min och bara försökte få in den. Det gick inte så bra.. men med lite träning så kommer jag lyckas.

Just nu sitter jag i mitt rum med massa tända ljus, rökelse och härlig lugn musik. Hör regnet utanför och ser nästan hur kallt dt är. Då är dt extra mysigt att sitta inne. Man får verkligen en myskänsla då..

Nu ska jag försöka mig på att plugga lite svenska och så måste jag fylla i ett papper tills imorrn på utvecklingssamtalet.. usch!

Bilder från igår:

Pimp

Mmmm! Hår..

Put your hands up in the air

Vääääääldigt vackert..

Eves bringing sexy back..

Nisse is also bringing sexy back!
 
Misshandling på g! Henning, vi har ju sagt till dig att inte ge sig på de längre...

Jag och nisse blev utelåsta... inte kul... KALLT!

Nisse somnade i slutet.. han var liiiite dragen..

Thats all u can se for now...

Var bara tvungen att ta kort på mitt mysiga rum när jag hade tänt alla ljus,,

Mucho mysigt...

Ps. Började skriva inlägget för typ 3 timmar sen ^^ har ätit och så emellan.. därför är dt lite osammanhängande med ljuset på bilden och tiden.. för nu är dt verkligen KOLSVART utomhus.. Men men, NU måste jag verkligen plugga..Så...

So long!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0