jag ser det snöar..

Hellu

Vaknade precis upp från när jag typ deckade när jag kom hem från skolan. Kännde att jag var trött så jag la mig ner och tre seknder senare: zzzzzz.. Hehe, mamma visste inte var jag va, så hon blev helt överraskad när jag kom ner i köket,
mamma: "Va?! Har du varit hemma hela tiden?" 
jag:"ja? Jag har varit uppe i mitt rum..? och sovit.."
mamma: " Jaha, dt var därför du inte har svarat på mobilen.."

Bra mamma! Bra tänkt där! Men du kanske ska kolla i mitt rum innan du börjar leta efter mig.. ^^

Iallafall.. Dagen började bajs.. Det första jag såg när jag kollade ut ur fönstret var.. precis: Att det snöade. Min reaktion var: "neeeeeeeeej! Skojjaru med mig lr? Dt är fucking oktober!" Men när jag gick ut kanske en halvtimma senare så hade dt slutat.. Så vi får hoppaspå att dt INTE upprepas.. På åtminstone en månad..

I skolan idag så hände dt inte så värst mkt. De första två lektionerna, geografi och svenska, blev inställda för att lärarna var sjuka, så hade bara matte innan lunch. Efter lunch hade jag spanska sen slutade jag.. kort och konstig dag.. Imorrn har jag typ work shop hela dan, då måste jag jobba!

Nej men nu måste jag göra klart novellen som skulle ha lämnats in för en vecka sen typ.. dååligt emilie! Så wish me good luck with that..


Bild från i lördags, miss u guys <3

xoxo

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0