Wednesday

Hello

Idag har varit en ganska så lugn dag. Den har gått såååååå långsamt, så man var väääldigt trött i slutet av dagen.. Höll på att somna på geografilektionen.. Inte bra..

Efter skolan drog jag, sofie, aaron och filip till BK plattan. Vi alla var skit hungriga (eftersom det var bajslunch) så det var nästan ett måste att dra och äta. Annars skulle vi nog dött..

Iallafall.. På söndag fyller jag år! Längtar som bara tusan, orkar inte vara 15 längre. Man känner sig som ett litet barn, så jag längtar inte bara till alla presenter (^^) utan till att helt enkelt bli ett år äldre...

Ett måste som jag VERKLIGEN vill ha på min födelsedag, är antingen pengar eller presentkort på olika affärer. Jag MÅSTE verkligen köpa nya kläder, dt är kriiiiis. Är sååååååå trött på de kläder jag har, så efter söndag blire stor shopping. Ngn som vill hänka? ;D

Nu ska jag ta en dusch, sen plugga lite spanish och efter det kolla på sverige matchen. De SKA vinna ikväll.. annars är vi ju bara ett epic failior lag...

Hittade en ny rolig funktion till webbcamen, den hittade ansiktet och passade till dt (lr hur man ska säga ^^)

Här är jag i en pappkasse

Jag med hatt

Grooveeey babe, grooveeey

Jag och syster körde lite karate, SLAP!


Nu ska jag äta.. see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0