waaaw

Halloj

Idag har varit en rätt så lugn lördag. Kl 12 åkte alla tjejor hem inklusive jag som åkte till jobbet. Jobbet gick bra, lite långtråkigt bara. Plus så var jag så himla trött, gick typ och gäspade hela tiden. Sen när jag kom hem satte jag mig vid datan och typ 10 senare somnade jag. Är fortfarande helt slut, så kommer inte göra ngt ikväll. Ska iallafall kolla på en film som heter Wild Hogs som jag bara har sett typ halva. Så måste se hela.

Imorrn fyller lilla jag år. Vet inte riktigt hur födelsedagen ska firas, men kommer nog träffa lite släkt, sen så får vi se.

Nu ska jag gå ner till mami och syster och se vad de håller på med.

See yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0