HÖSTLOV

Hellu

Kom precis hem från min morbror där vi har haft en liten födelsedagsmiddag för mig, morfar och morbror. Mysigt. Men var så himla trött, så jag var inte rolig att ha med o göra. Det är en sak som är säker.

Igår då. Då hände det grejer, det ska jag säga er. Nej då, men det var en mysig kväll. Det började med att jag, som sagt i förra inlägget, åkte till Bandhagen och Saras lokal. Där var Sara (ofc), Engla, Aaron, Filip, Sofie, Josefin, Pawel, Cassie och Saras pojvän Fredrik. Direkt beställde vi pizza (mkt gott!) för alla var så himla hungriga. Efter det typ flummade vi runt massa, sen kollade vi på Gladiator. Har inte sett hela, så tyckte dt var bra att vi såg den. Skit bra film, med mkt snyggingar. Efter filmen gjorde vi typ inget mer. Typ bara lyssnade på musik, masserade varann, flummade runt osv.
Runt halv 1 övertalade en viss tess mig att åka till henne i stuvsta. Hon var på andens födelsedagskalas som var inomhus för en gångs skull ( vi brukar alltid vara i hans växthus ). Väldigt mysigt, speciellt för vissa.. nämner inga namn.. Men det var kul. 

Somnade inte förrän kanske 7 och vakna 1 så jag är liiiiite trött nu. Ska nog lägga mig om inte så lång tid. HAVE TO SLEEP! Så vi hörs imorrn.


Kim, Erik och Aaron.
JUSTE! Kan alla IKGare som läser min blogg sprida det att vi ska träffas på centralen kl 2 på tisdag för att säga hejdå till mr Plotkin. Vi vet inte riktigt vad vi ska göra än, men det beror på vädret. Alla förslag uppskattas.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0