So the lion fell in love with the lamb..

Heej

Igår var fan en väldigt lyckad kväll.

Dagen började inte så bra dock. Fick stå och vänta på folk i 50 min.. SJÄLV. Hade bestämt med Engla, Aaron och Pawel att vi skulle ses kl 1 i stan men ingen av dem kom, av olika anledningar, så jag fick vänta i 50 min. Sen kom Sofie och räddade mig. Thank god for that! Sen runt 2 började folk droppa in till centralen. När den var runt halv 3 och huvudpersonen, Erik, inte hade kommit så fick vi nog. Så vi gick och åt på BK. Kanske en och en halv timme senare kom Erik.. bra på att passa tiden den där killen.. Då gick vi och gjorde typ ingenting, sen sa vi hejdå till honom och sen gick han... Undra hur lång tid dt tar innan man ser den killen igen...
Efter det gick vi och åt igen. Denna gång på donken. Men nu vare bara efterrätt. ^^ Där hittade folket ballonger... Ja, hur ska jag beskriva det.. det blev kaos. Finns video dokumenterat på fejjan. Så kolla där.

Efter stan drog jag hem, åt igen, sedan bar det av till Stuvsta. Med tess, ofc. Faktiskt en väääääldigt rolig och lyckad kväll. Nästan bara folk man kände från innan. Så det var skönt. Träffade många man inte sett på ett tag. En var t.ex. Johannes, fan va kul att träffa honom igen. ^^ Han saknat den galna filuren. Sen var dt ngra man kunnat vara utan, men hela kvällen kompenserade dt. Sammanfattningen var alltså en VÄLDIGT lyckad kväll..

Jag må vara en tönt som lägger ut denna video, men höll fan på att börja gråta när jag läste alla citat, plus den där jäkla musiken.. Den fick mig att vilja läsa böckerna igen...

Åååååh..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0