rubrik

Hellu alla glada!

Idag har jag fanimig inte gjort ett skit. Faktiskt skönt.. Som farfar sa; dt är nu man vilar upp inför helgen. Väldigt sant.. Egentligen så har jag inte bokat upp ngt sååå fartfyllt. Men imorrn så blire en kväll i Saras lokal igen. Kuuuul! Det blir väl antagligen som förra gången, men nu ska vi tydligen kolla på skräckisar... JAG kommer inte kolla skräckisar, thats one thing thats shore! or someting... Nej men seriöst, om de ska kolla på skräckfilmer så kommer jag spela spel.. lr nåt..

Imorrn ska jag och Engla också kolla på This is it. Trodde verkligen inte att man skulle kunna hitta biljetter till den, men om man går på den kl 3, så gör man.. ^^ Så eftersom jag fick en biobiljett av moster i födelsedags present, så ska jag använda den nu. Najs säger jag bara! Vi ska äta lite och kolla i affärer också, så kameran följer med.. Ska försöka att ladda upp bilderna direkt som jag tar den här gången, so be prepared!

Me love Michael

Nej nu ska jag antagligen poppa lite poppcorn och sätta på en film, lr bara gå och lägga mig ^^
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0