Burr!

Helluu everybady

Idag har varit en vääääääldigt lång och rätt så tråkig dag.. Detta ofc pga att dt är måndag. Hatar måndagar... Dom borde slaktas.. ^^
Hehe, nejdå men idag var faktiskt helt okej. Förutom att jag höll på att somna sista typ halvtimmen, på svenskan.. Så var ganska så trött..

Efter skolan drog jag, Engla, Aaron och Filip till tanto på en liten picknick med chips, fanta och vitlöksbröd xD. Faktiskt väldigt mysigt men piiiiiissssssss kallt. Solen värmde en när den väl var framme, men när den försvann bakom ett moln eller som i slutet när den försvann bakom liljeholmsbron, då kunde man inte sitta kvar där.. Det är läskigt hur snabbt dt har blivit kallt.. Känns som om dt var igår när det var tillräckligt varmt för att kunna sitta ute..utan att frysa.. för dt vare ju nästan. Alltså igår..

Nej men nu måste jag sova, kommer aldrig komma upp imorrn annars..
Lägger bara ut lite bilder från idag.. Bilder från tjtjkvällen kommer imorrn..


Coolingen Aaron

Engla my love

Mmmm,chips!

Filip var inte så sugen på chips..

Moi in the sunshine..

Så nu ska jag dra mig till sängs..måste bara få en person att berätta en sak för mig först.. ^^

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0