Vintermys

Hellu

Idag har varit en helt okej dag. Känns som om jag haft workshop större delen av dagen, och dt har jag nog. Kommer inte ihåg. ^^ Har inte gjort mkt iallafall, dt är en sak som är säker.

Sitter här i mitt rum, där det är rellativt mörkt.. Min läslampa har på ngt sett gått sönder, så jag har inte samma bra ljus som vanligt.. Och nu är det verkligen KOLSVART ute, ser absolut ingenting annat än mörker när jag kollar ut genom fönstret. På ett sett är dt mysigt.. Tänk er när dt kommer lite snö också, och man sitter inne med tända ljus och bara myser med en varmchoklad och massa gott, med en vän. ^^ Tycker dt är ultimata mysfaktorn iallafall. Alla är välkomna till mig iallafall, for some hot coco, nu när vintern börjar komma...

Nu ska jag fylla i en "goals and strategies" sak till skolan.. Tråååkigt! Men måste vara inne tills imorrn, so it have to be done today..


Me now, I Aarons väääldigt sköna halsduk som jag "råkade" få med mig hem idag ^^

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0