Follow me, everything is alright..

Hellu

Sitter här med Sofie i mitt rum och kollar på Humor från TV4. Hon ska sova här ikväll pga.. ja, vet inte riktigt..^^

Idag har varit en rätt så soft dag. Vi har bara haft tre lektioner; Svenska, Matte och Engelska. Efter skolan drog vi till tanto eftersom ngra papass skulle bada: Engla (ofc!), Pawel (ofc!) och rookien Filip. Till er: Dt är VINTER.. LÄGG NER NU.. ;p Det var iiiiiiiiis kallt i vattnet.. Förstår mig inte på er.. xp

Nu ska vi ju egentligen plugga spanska.. Vi får se hur dt går.. ^^

Min och Sofies konversation idag:

Jag: Bak eller fram?
Sofie: Bakifrån, det är bäst..
Jag: Okej, då tar vi det bakifrån.
Sofie: Haha, ja..
Jag: Det är skönast va?.. Bakifrån..

Vi skulle bestämma om vi skulle sitta bak eller fram i tåget...^^

Hörs kanske senare då.. ;p

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0