Hos sara

Hellu

Sitter här i Saras lokal nu. Vi har hunnit kolla film, spelat spel(jag var inte med dock), sminkat Pawel (bilder kommer ;D) och allmänt flummat runt. Just nu är jag riktigt trött, eftereffekten från Redbull ^^ Så vi funderar på att kolla film = då somnar man ^^. Pawel har också skrämt livet ur oss.. Han gick ut i den lääääskiga korridoren utanför lokalen och typ låtsades bli mördad.. INTE KUL! Så efter det är typ alla rädda för att gå ut till toan (som ligger ute i korridoren)...

Imorrn ska jag jobba.. KUUL.. verkligen... så jag måste gå upp halv 11 = om 8 timmar.. Måste snart gå och lägga mig.. behöver ju min skönhetssömn vettni ;D

Nej men nu ska ta över min "säng" för natten, tvätta av mig sminket och SOOOMNAAA!!

Så natti natti
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0