NL, dt står för Norrland va?

Haha, var bara tvungen att använda samma rubrik som engla ^^ Roligaste kommentaren idag, sagd av Sara... (dock inte seriöst)

Heej, förresten..

Idag har varit en rätt så bra dag i skolan. Inte så jobbiga lektioner, så man har överleft. Men dock börjar man känna att det är höst och snart vinter. Man är sååååååå trött heeeeela dagarna. Speciellt på mornarna, när man ska gå upp.. UCSH säger jag bara. Man plågas varje morgon, VILL VERKLIGEN INTE gå upp ur varma och sköna sängen. Men är trött konstant nu förtiden, måste hitta ngt som gör en lite piggare.. Och då ngt som är nyttigt, typ från mat lr nåt.. jag vet inte ^^ INTE ENERGI DRYCK.

Efter skolan drog jag, sara, engla, sofie, aaron, filip och aarons kompis in till subway och åt där ett tag. Sen drog vi in till centralen för filip skulle köpa jacka. Efter det var vi där ett tag, filip åt så vi satt med honom i typ en timme. Sen drog vi hem ^^

Imorrn äre första religionspasset. Ska bli AS kul tycker jag, är trött på de kurserna vi har nu.. behöver lite nytt.. Blir FÖR skoltrött annars (för jag är ju verkligen inte det nu)..

Men men, ska nog försöka gå och lägga mig snart, så att jag får vila ut lite..

Natti natti
xoxo




Kommentarer
Postat av: Engla

joooo! ENERGI DRYCK:D^^

2009-10-15 @ 23:42:27
URL: http://ulfsparres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0