"WHAAAT??"... "HI. Hihihi"

Hellu

Nu sitter jag, engla, sara och kim i dator rummet och har precis kollat på en och en halv film. Eller vi har ju gjort massa annat, men det senaste vi gjorde var att kolla film. Annat under kvällen har vi sjungit sing star, flummat runt och ätit mammas himmelska mat. Vi kollade på Ladder 49 som jag har skrivit om förut tror jag. Det är en film med bl.a. John Travolta och Joaquin Phoenix. Skit bra iallafall! Sen kollade vi på delar av Fantasia. ÄLSKAR DEN FILMEN! Fan va rolig/söt/bra, ALLT. Man blir lycklig bara av att se den. ^^

Idag var det en låååååång skoldag. Började halv 9 och slutade typ kvart över 4. För vi var nämligen på en "filmfestival" där vi såg på en dokumentär en snubbe gjort om männskliga rättigheter. Faktiskt väldigt intressant/bra film, men snacket efteråt de hade med han som gjort den var ju bara onödigt. Typ ALLA där höll seriöst på att somna.

Iallafall, snart ska vi nog sova.. Jag jobbar ju imorrn. -.- Så vi måste upp typ 10... BUHU..

Måste bara lägga upp en video millan visade i skolan idag. Har sett den kanske minst fem gånger efter, bara för att den är så jääääävla rolig! ^^


Hahaha, fan va kul. ^^

Hörs imorrn!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0