Yeeey..

Halloj

Shit vad man märker att hösten är här nu. ALLA träd och då menar jag ALLA (förutom barrträden såklart) träd är antingen gula, oranga eller röda. Och vädret, herregud, vill inte ens gå in på det konstanta regn i luften som förstör så mkt av ens dag när man går ut (hååret, hatar mitt hår.. -.-). Men man får glädja sig åt att jul och snön snart är här... 

Btw. Inatt hände ngt som jag inte är så van med. Ngn ringde med dolt nummer och drev, alltså busringde. Kommer inte ihåg så mkt av dt eftersom jag typ halvsov när jag svarade. För dt var runt typ 4 lr nåt sånt, om jag minns rätt. Och då är man inte vaken om man inte är på fest lr hos nån. Jag kan ju inte precis säga att jag är irriterad lr arg på dt, men skulle bara vilja veta vem dt var. Men men, kommer ju inte ihåg så mkt för jag typ hörde inget heller. Så dt var väl antagligen på högtalare. Meeeeen, inget att haka upp sig på. ^^ Kul föresten! Verkligen, ;)

Nej men nu ska jag gå och äta lite lunch/frukost.
See yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0