Friday

Hellu

Idag har varit en kul dag, faktiskt. Fast egentligen är ju alla dar roliga nuförtiden. Soligt igen! Woho! Kommer typ bli deprimerad när solen slutar skina på oss där på liljeholmen.. När vi inte kan sitta på kajen på våra långa håltimmar och bara chilla i solen. Då kommer vi fan knappt ha ngt att göra. ^^ Hehe, jo då, men mycket blir tråkigare med tråkigt väder.

Ikväll blire troligtvis en utekväll med tjejerna. Vi vet inte riktigt vart, men det lär vi väl märka.

Jag kom precis på att det idag precis är en månad kvar till min födelsedag. Vad lycklig jag blev nu. xD Jag måste börja göra en önskelista. För det är mycke saker jag både behöver och vill ha. Så dags att börja skriva då..

Är jäääääätte hungrig så måste gå och ta ngt att äta.

See yah!

The Lijleholmen sun <3
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0