I know you want me, you know I want yah

Hellu

Igår blev dt en ute kväll i Hässelby med Tess, Anna och annas pojkvän. Vi hade dt trevligt, men dt blev inte att vi var ute så länge på grund av en viss person.. Absoluuuuuut inte jag... Fick faktiskt dåligt samvete för dt. ^^

Ikväll blire filmkväll med tjejerna. Vi ska också försöka os på att lagamat, vi får se hur dt går. Men med tanke på att vi har två st som går restaurang linje så ska dt nog gå perfa! Undrar bara vad som kommer hända denna gång... Kommer vi verklige kolla på filmer? Kommer vi sitta i köket hela kvällen? Eller ngt heeeelt annat.

Kommer säkerligen ta masa bilder så var berädda på massor med snygga kort.

Nej nu måste jag städa mitt rum innan mina fina vänner kommer.

So long!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0