Iiii can't dance.. Iiii can't daance

Hellu

Sorry att jag inte skrivit tidigare på dagen, men jag vaknade för typ en halvtimme sen. Gick och åt det första jag gjorde på "morgonen".

Igår iallafall, blev väldigt lyckat om jag säger så. Maten jag lagade, med hjälp ^^, blev faktiskt helt okej. Inte aaaaaaaaaalls lika god som mamma brukar göra den, men godkänt. Det blev kyckling med parmaskinka runt, feta ost och pasta. Om ngn vill smaka det bästa de ngnsin har ätit, så kom hem till mig när min mamma ska laga den till middag. Ni kommer få matorgasm. Loooovar er.
Okej, tillbaka till igår då. Efter maten så gjorde vi den godaste efterrätten ngnsin... Coffeshake! Har ju börjat älska den dom gör på Burger King. Och när jag provade att göra den hemma, så blev den lika god som deras. Så no more att lägga ut pengar på en Coffeshake när jag kan göra dt lika bra hemma (gör först bara en vanlig vanilj milkshake, sen blanda i kaffe, huur enkelt som helst), FOR FREE. ^^
Iallafall, då var väl klockan runt 11 kanske. Så från 11 till typ 3 satt vi och kolla på massa olika klipp, tex idol klipp, roliga klipp osv. Speciellt en video var sjuuuk. Kolla här, och sen kolla på tvåan och trean. En riktig sicko video, men verkligen min och mina vänners humor.^^

Efter videokollandet så kollade vi tillslut på en film- The boat that rocked. Den ÄGDE. Rekomenderar verkligen att se den. En typisk filmkväll film. Lägger in trailern åt er.



Runt halv 7 blev dt läggdags. Så jag är lite trött nu om man säger så. Men det var såååå värt det.

Snart blire pluggdags, eftersom dt är ganska så mkt jag måste göra. ^^

Hare!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Stina

Det va awesome! Måste göras om. Puss <3

2009-09-20 @ 18:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0