Cybertown

Hallojsan

Idag vare halvdag i skolan. SKÖÖNT! Så jag och många i både samhälle och natur åkte till Cybertowm och körde Lazerdoom (??). Såklart vare Aarons idé, vem annars? ;p Faktiskt skit kul, men man blev väääldigt svettig. Så jag kännde mig inte så fräsh efteråt. Men trotts dt så följde jag ändå med och åt efteråt med Malin, Anna, Engla, Rojan och Amir. Vi käkade på en pizzeria nära där Rojan bor, kommer inte ihåg vart bara därför men ngn stans i stan. ^^ Efter vi ätit gick vi hem till Rojan och chillade där ett tag. Han har världens sötaste hund som är typ världens gosigaste också. Pusha lr nåt sånt hette den ^^

Imorrn är man ledig då.. HÄRLIGT! Ska verkligen försöka få ngt plugg gjort, annars ligger jag VERKLIGEN efter. Men ska en snabbis till Sjöbergska för att kolla läget, runt 10-11- kanske. Sen efter så åker jag nog troligtvs till Kim där dt ska bli filmdag. Ska ta med lite böcker så att jag kan plugga på tåget. ^^

Inlägget har tagit typ 3 timmar att göra. Har varit så okoncentrerad på att skiva det så dt har tagit lite tid.. ^^

Nej men nu ska jag fortsätta kolla på Idol.

Vi hörs imorrn!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0