Orientering imorrn

Hello everybody

Orkade verkligen inte skriva ett inlägg igår. Hade iallafall studiodag, så var ledig hela dan. Det första jag gjorde var att åka med eve och stina till sjöbergska och hälsa på. När jag väl var där så kände jag verkligen att jag inte vill tillbaka, allt där kändes så avlägset. Men såklart saknar man många lärare.. men helt ärligt inget mer med själva skolan. Är såååå glad att jag har börjat på IKG! :D

Idag hare varit en rätt så seg dag i skolan. Lång med tråkiga lektioner. Hade bla ett geografi prov, som jag var heeelt oförberedd inför. Men dt var bara att sätta ut städer, länder och andra geografiska saker på olika kartor.. Så det gick helt okej.

Efter skolan så drog ngra av oss och åt på Burger King. Nu för tiden så är man verkligen skit hungrig när man har slutat skolan för dagen. Mina pengar bara flyger iväg.. Men det är väl värt det, antar jag..

Imorrn bar det av till landstället i Dalarna. Tror att jag behöver en helg mitt ute i ingenstans nu när det är stressigt i skolan, speciellt när man är med en sån vän som min älskade Nathalie. Hon får en alltid på bra humör. Så kommer jag ju också få träffa mina kära dalmasar, vilka jag har saknat very much..

Kommer nog hinna skriva ett inlägg imorrn innan jag åker. Så vi hörs imorrn!

xoxo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0