Fooood

Hello

Måndag igen. Veckans segaste dag.. Idag var den dagen i veckan då man är hungrig konstant... Under hela dagen är man alltså hungrig. Kanske inte så konstigt eftersom vi hade lunch 11 och slutade 4.. Så efter skolan var vi tvungna att gå och äta ngt. Vi var kanske 7 stycken som gick och åt.. Det blev på en typ kebaberia, lr vad dt heter.. I zinkensdam ^^ Riktigt smaskens..

Sitter och kollar på Svenska HollywoodFruar .. Herregud vilka kvinnor alltså.. Dom är lite i sin egen värld om man säger så..

Här kommer lite bilder från i helgen och idag:

I Larsbo:

Vi plockade svamp, detta var mina fina svampar..

Sen till middagen så hade mammorna fixat allt väldigt mysigt..

Till middag blev det kräftor och annat smått och gott.. Fick en missbildad kräfta med en liten och en stor klo..

På söndagen innan vi åkte, vare dags för fiske.. Här är Henke redo med håven att fiska upp största fisken..

Natte är alltid redo för fiskning.. She loooves it! Noooot. ^^

Efter fiskningen: Pappa är lätt nöjdast.. Han fick ju trottsallt dagens enda fisk.. En gädda.

Boys, boys, boys

Bilder från idag:

Millan är mätt efter sin falaffel..

Sexyyyy

Englaaa

Opps..

Talojjan

Efter att Billal varit framme.. Åt en egen tallrik, rester av min, rester av engla och rester av anna.. "Det är Kebab??"

Så nu ska jag verkligen  gå och lägga mig.. Måste få lite sömn..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0