I can almost se it, the dream im dreaming..

Hellu

Slutade tio i 2 idag. Skönt! Det betyder att jag hinner hem tidigare och får alltså mer tid för att plugga (vilket jag veeeerkligen behöver göra nu!). Iallafall, just nu sitter jag och har precis ätit en risifrutti, ett äpple och druckit ett glas apelsinjuice (intresseklubben antecknar, jag vet).. Är inte så bra på att äta mellanmål nuför tiden, eftersom jag slutar typ halv 4 varje dag och kommer hem typ halv 6- 6. Och då är det ju middags dags istället. Så jag hinner liksom inte äta där emellan.. Men men, det får jag väl ta antar jag.. ^^

Idag ska min käre Aaron pierca sig.. I läppen.. VILL OCKSÅ! Men som det ser ut nu så är det ända stället jag får pierca mig i är naveln.. Min mor skulle DÖDA mig ifall jag skulle ta i t.ex. tungan lr ngn annan stans i ansiktet.. And I don't want to get killed.. Men det är ju så himla snyggt att ha i t.ex. tungan. Dagen då jag fyller 18 blire piercing på hög nivå! Men tror jag ska ta hål i naveln inom en snar framtid.. Ska iallafall passa på nu medans dt är höst/vinter, för då hinner dt läka tills sommarn.  Kanske ska passa på nu då jag faktiskt har pengar.. Lr så väntar jag till min födelsedag om 19 dagar..



Me and sister..

Moi

Lekte lite med kameran ^^

Och lite mer..

Minerna är bara till dig Aaron.. du som alltid mobbar dem ^^
xoxo

Kommentarer
Postat av: Aaron

ohoho bara för mig ^^ vadå mobbar dom!? när gjorde jag detta?

2009-09-29 @ 19:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0