Me love

Hellu

Är lycklig.. Har ÄNTLIGEN fått min coffeshake nu. Det ar ju fan typ en vecka sen jag drack det sist. Har bestämt att jag inte ska köpa det på BK ifall jag har glass hemma. Men den senaste veckan så har jag inte haft dt, så jag har varit i panik.. Men NUUUU har min älskade mamma ÄNTLIGEN köpt dt.. Älskar min mamma.. ^^

Idag har varit en chill dag i skolan. Hade typ work shop hela dan. Under förmiddagen på work shopen, då gjorde jag kanske.. en mening till engelskan. Tänkte verkligen jobba, jag och anna gick och satte oss i ett eget och tyst rum.. Men sen kom det bara fler och fler människor in till rummet.. Så jag fick inget gjort.. Men sen under eftermiddagen fick jag som tur var lite mer gjort..

Nu ska jag försöka mig på att plugga lite..

See yah!


Vi tog många vackra bilder idag med min webbcam, älskar Englas min ^^
Love my girls

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0