"Ligger grekland i Europa?"

Halloj

Rubriken kommer ifrån idag när Aaron så smart som han är frågade denna smarta fråga under historien...

Idag har varit en kul dag. Som vanligt så har jag typ inte fått något gjort, men får göra det hemma istället. ^^ Min goda vän eve kom och hälsade på sista lektionen. För att se hur min skola är och så. Hon hade delade meningar om skolan, men sammanhållningen vi har i klassen sa hon var perfekt. Så Grattis till oss S1orna! Vi äger. ^^

Efter skolan åt jag och eve en stund på BK. ÄLSKAR deras coffe shake! Njuter verkligen när jag dricker den. Ska försöka göra en ikväll, för det är ju säkert bara att göra milkshake och hälla i kaffe. Får se hur dt går. xD

Nu ska jag kolla lite mer på tv och PLUGGA.


Mina fina flickor, Malin och Anna

I. WANT. YOU. Rojan, aka Man in black

Aram och olle

Rojan och Arams framtida profilbild på facebook

Milan

Det får räcka med bilder för idag.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0