snor, snor och ännu mer snor

Halloj igen

Samma snuviga emilie här igen. Har inte så ont i halsen längre men snoret bara rinner och rinner... Inte så trevligt va? xp Men jag är glad att det inte är the swine flu iallafall..Som jag visste har jag inte fått ngt gjort idag, men orkar inte med läxor när jag ligger hemma och mår bajs. Då blire bara att man skjuter upp allt, men sen så blire att man inte gör dt ändå. Så nu sitter jag här och försöker plugga med ett snorpapper och ett glas med c-vitamin brevid mig. Så som jag känner mig nu så blire ingen skola imorrn, men vill verkligen inte missa en till skoldag. Så ska nog gå och ta mig ett varmt och långt bad så kanske jag blir lite bättre...

Mmmm, muffins! Nej juste, jag känner ju ingen smak så vet inte om dt är gott lr inte...


detta är jag just nu..
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0