Aaaangry

Dålig morgon!

Som ni kanske förstår så började inte min morgon så bra.. Jag gick upp kl halv nio helt i onödan -.- Jag åkte till Råcksta kl halv 11 då det stog på mitt schema att jag skulle vara där. Men när jag kom till Sjukhemmet så var ingen där så jag messade min team ledare och frågade vart alla var och då ringde hon ocg ba: "Visste du inte att vi börjar 1 idag?"... Neeeeeeeej, dt visste jag inte tydligen eftersom dt stog 10.30 på mitt schema... Är liiiiiiiiiite irriterad om man säger så... Så nu skiter jag i att åka dit igen. Ska ändå hälsa på ngra senare så tror ändå att jag inte kommer hinna hem efter itid..

Ikväll blire alltså krfätskiva.. MMMMMM! Har läääääängtat efter att äta kräftor huuuuur länge som helst xp Så nu ikväll äre dags.



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0