Heal the world

Halloj

Sorry att jag inte bloggade igår, men hade verkligen inte orken att göra dt. Igår för övrigt så badade vi igen. ^^ Och denna gång så badade jag verkligen, helt seriöst. Det var piss kallt, men man vänjde sig efter ett tag. Denna gång vare också många fler som gick dit. Men inte så många mer som badade, tror vi var 7 st som badade. Men i dont blame those who didnt swim. ^^

Idag var en kort dag i skolan. Bara tre lektioner. Den första lektionen var geografi och då skulle vi ut och mäta upp ett helt f**ing torg. Det var inte så kul eftersom det var skugga över hela torget, så det var iskallt. Plus så var allt typ snett också, så dt var svårt att mäta. Men, men, dt behöver nog inte vara så noga.

Jag har fortfarande ont i handleden efter att jag ramlade med Pawels skateboard igår. ^^ Jag är så dum att jag provar, även ifall jag inte kan åka, skate boarden inomhus... HUR KAN MAN VARA SÅ DUM? Så jag ramlade, skateboarden konfeskerade rektorn och det var jävligt onödigt helt enkelt...

Nu måste jag plugga, för ska om ett tag möta eve i jakan. 

Bild från badningen igår.

See yah!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag tog den där bilden ju! xP

2009-09-21 @ 20:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0